Regulamin i RODO

Rezydencja 5 Dębów w Międzyzdrojach
 
R E G U L A M I N    O Ś R O D K A

  1. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby dokonujące rezerwacji, korzystające z usług Rezydencji 5 Dębów, jak i przebywające na terenie Rezydencji 5 Dębów, ul.Gryfa Pomorskiego 55, 71-500 Międzyzdroje.
  2. Opiekunem Gościa, w trakcie pobytu w Rezydencji, jest Recepcja hotelowa.
  3. Pełna opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu do Rezydencji (z góry), w czasie dokonywania meldunku. Dotyczy to również opłaty miejscowej, zwanej opłatą klimatyczną.
  4. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w Rezydencji, w trakcie jego trwania, opłata za pobyt nie jest zwracana. Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany/zarezerwowany czas pobytu.
  5. W przypadku rezerwacji pokoju i niestawiennictwa do godz. 18:00 w dniu rezerwacji, Rezydencji zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji i zatrzymania zadatku jako rekompensaty poniesionych strat. Późniejszy przyjazd jest możliwy, wymaga jedynie wcześniejszego uzgodnienia z Recepcją.
  6. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu oraz podpisania Karty meldunkowej.
  7. Pokój w Rezydencji wynajmowany jest na doby.
  8. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00
  9. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
  10. Życzenie przedłużenia pobytu ponad okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji nie później niż w przeddzień daty wskazanej w karcie meldunkowej, jako termin zakończenia pobytu. Możliwość przedłużenia pobytu uzależniony jest od dostępności wolnych pokoi.
  11. Zatrzymanie pokoju po godz. 11:00 jest traktowane, jako rozpoczęcie kolejnej doby i wiąże się z koniecznością natychmiastowego wniesienia opłaty za 1 dobę wg cennika podanego na stronie www.rezydencja5debow.pl. Opłata obowiązuje niezależnie od możliwości przedłużenia pobytu. Wniesienie opłaty nie jest równoznaczne z przedłużeniem pobytu i umożliwieniem dalszego zajmowania pokoju przez Gościa. Gość zobowiązany jest do bezzwłocznego opuszczenia pokoju.
  12. Rezydencja uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych pokoi.
  13. Rezydencja świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
  14. Rezydencja ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę.
  15. Na życzenie Gościa Rezydencja świadczy nieodpłatnie następujące usługi: udziela informacji związanych z pobytem, przechowuje bagaż Gości w dniu przyjazdu i wyjazdu, oraz w trakcie siedmiodniowego pobytu zapewnia jednokrotne: sprzątnie pokoju, zmianę pościeli oraz wymianę ręczników.
  16. Gość ma prawo do korzystania z wyposażenia pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem w sposób uznawany za normalne, niendamierne użytkowanie.
  17. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych, częściach wspólnych hotelu i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, zgodnie z jego przeznaczeniem, nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania
  18. Gość odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone w mieniu Rezydencji. Gość zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowa Recepcji o przypadku wystąpienia szkody lub natychmiast po jej stwierdzeniu.
  19. Rezydencja nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową, intelektualną, artystyczną lub emocjonalną, jak i utraty pieniędzy, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu Rezydencji.
  20. Rezydencja zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości lub dużych kwot pieniędzy.
  21. Rezydencja nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  22. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy osób odwiedzających Gościa.
  23. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, rozłączyć z kontaktu wszelkie urządzenia elektryczne, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
  24. Za zagubienie klucza do pokoju hotelowego pobierana jest opłata w wysokości 250 zł netto. Na pobieraną kwotę wystawiany jest paragon lub faktura.
  25. Gość Rezydencji nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  26. Zabronione jest wynoszenie posiłków z jadalni/restauracji.
  27. Jeżeli w pokoju znajduje się minibarek, to jest on odpłatny, a podczas meldowania Gościa w hotelu, pobierana jest kaucja w wysokości 50 zł na rzecz minibarku.
  28. Kaucja za minibarek jest zwracana lub rozliczana wg konsumpcji Gościa, w dniu wymeldowania Gościa z pokoju hotelowego.
  29. Palenie tytoniu, wyrobów tytoniowych, używania papierosów elektronicznych oraz podgrzewaczy tytoniu i  tym podobnych, w pokojach, jak i wszystkich innych pomieszczeniach Rezydencji jest zabronione. Każdorazowe naruszenie tego zakazu będzie związane z koniecznością wniesienia opłaty w wysokości 500zł.
  30. W pokoju zabronione jest przechowywanie materiałów niebezpiecznych: broni, amunicji, środków żrących, łatwopalnych, wybuchowych, iluminacyjnych itp. materiałów uznanych za niebezpieczne.
  31. Osoby odwiedzające Gości Rezydencji, niezameldowane w Rezydencji, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00
  32. W hotelu istnieje obowiązek zachowanie ciszy w godz. 22:00 -7:00. W pozostałych godzinach, tak w budynkach, jak i na całym przylegającym terenie hotelu, zabrania się nadmiernego hałasowania, emisji nieprzyjemnych zapachów i innych czynności, które mogą przeszkadzać, szkodzić czy zakłócać pobyt pozostałych Gości hotelu.
  33. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych, wszelkich urządzeń grzewczych i innych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju Rezydencji. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerów, których podłączenie dopuszczalne jest wyłącznie pod nadzorem, w trakcie, gdy Gość przebywa w pokoju i pod warunkiem ich pełnej sprawności.
  34. Rezydencja może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Rezydencji lub innych Gości, albo szkodę innym osobom, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Rezydencji. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań przedstawiciela Rezydencji, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Rezydencji.
  35. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju rezydencji, będą na życzenie odesłane odpłatnie na adres podany przez Gościa. W przypadku nieodebrania pozostawionych rzeczy, lub nie podania adresu lub nieopłacenia kosztów przesyłki, pozostawione przedmioty zostaną zutylizowane lub przekazane na cele dobroczynne.
  36. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunku oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych rezydencji zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. Nr 133 z 1997 r., poz 883 z późn. zm.). Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
  37. Gość wyraża zgodę na wystawienie faktur VAT bez podpisu.
  38. Na czas pobytu Gościa Rezydencja 5 Dębów nieodpłatnie oddaje w prywatne użytkowanie, a Gość wypożycza na czas pobytu - do własnego osobistego użytku, odbiornik telewizyjny.
  39. W trakcie pobytu Gościa, Rezydencja nieodpłatnie umożliwia dostęp do sieci internet poprzez bezprzewodową sieć WiFi. Gość przejmuje wszelką odpowiedzialność za korzystanie z sieci internet, w szczególności za wysyłane i ściągane materiały.



REZYDENCJA 5 DĘBÓW W MIĘDZYZDROJACH
styczeń 2014r.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rezydencja 5 Dębów dokłada wszelkich starań, aby dane gości przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej RODO).

Informujemy Państwa, że: 

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Audion Danuta Krzaczkowska, ul.Gryfa Pomorskiego 55, 72-500 Międzyzdroje;
  2. Z inspektorem ochrony danych osobowych mogą się Państwo skontaktować poprzez korespondencje email pod adresem 5debow@wp.pl, w tytule korespondencji wpisując skrót: RODO;
  3. Celem przetwarzania danych jest:
  • obsługa składanych zapytań przychodzących drogą elektroniczną - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
  • rezerwacja pokoju hotelowego - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
  • realizacja umowy usługi hotelarskiej - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia umowy;
  • marketing usług administratora danych osobowych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – pod warunkiem uzyskania zgody osoby, której dane dotyczą;
  • zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz mienia znajdujących się w hotelu i restauracji poprzez stosowanie monitoringu wizyjnego, poprzez zbieranie numeru telefonu osoby, korzystającej z usługi hotelarskiej, poprzez zbieranie  danych gości hotelowych w tym danych dzieci (dotyczy osób, które nie są stroną umowy realizacji usługi hotelarskiej – osoby towarzyszące), poprzez zbieranie numerów rejestracyjnych samochodów gości hotelu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • w celu wypełnienia obowiązku prawnego (wystawienie faktury dokumentującej realizację usługi) - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Dane osobowe przechowywane będą:
  • dotyczące składanych zapytań – przez okres 30 dni od zakończenia prowadzenia korespondencji
  • dotyczące składanych rezerwacji – przez okres 12 miesięcy od daty dokonania rezerwacji;
  • dotyczące realizacji umowy o usługi hotelarskiej lub niezbędne do wystawienia faktury - przez okres 1 roku, licząc od końca roku w którym, w którym miał miejsce pobyt w hotelu;
  • przetwarzane w celach marketingowych – do odwołania zgody, przez osobę której przedmiotowe dane dotyczą lub do ustania przyczyny biznesowej;
  • w systemach monitoringu wizyjnego - przez 30 dni;
  • dotyczące osób towarzyszących, numerów telefonów, numerów rejestracyjnych pojazdów – przez okres do 30 dni;
  1. Ddbiorcami danych osobowych mogą być:
  • dostawca platformy rezerwacji usług hotelarskich (jeśli rezerwacja wpłynie poprzez portal rezerwacyjny);
  • firmy świadczące usługi marketingowe (dotyczy osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych);
  • dostawca aplikacji służącej do rozsyłania informacji handlowych (dotyczy osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych);
  • dostawca aplikacji wykorzystywanej do zarządzania rezerwacjami hotelowymi (dotyczy osób, które złożyły rezerwację, są stroną umowy o usługi hotelarskie oraz osób towarzyszących);
  • podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  • firma ochroniarska oraz dostawca rozwiązań monitoringu obiektu w zakresie utrwalonego wizerunku;
  1. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania - dotyczy celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub realizacji umowy usługi hotelarskiej lub zrealizowania obowiązku prawnego, a w zakresie na który została wyrażona zgoda - posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W celu realizacji powyższych praw prosimy o kontakt z inspektorem.
  2. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować:
  • odmową realizacji usługi hotelarskiej – w przypadku danych przetwarzanych w celu zawarcia umowy usługi hotelarskiej;
  • odmową rezerwacji – w przypadku rezerwacji pokoju;

Pani/Pana dane nie będą profilowane.

facebook